Nordens största mötesplats
för alla som leder och utvecklar personal

5-6 feb 2025 | Kistamässan | Stockholm

Våra besökare behöver er hjälp

Branschen brinner just nu för våra talanger och hur vi bäst behåller, engagerar och attraherar dem. HR:s och chefers roller i dessa frågor är fullkomligt avgörande, och med nya verktyg, lösningar och idéer möjliggörs arbetet för arbetsgivarens talanger.

Det är där ni utställare kommer in i bilden. Just era verktyg, lösningar och idéer är det som hjälper HR och chefer att skapa optimala arbetsmiljöer för talanger. Personal & Chef erbjuder arenan för mötet mellan er, HR- och chefskårerna; våra besökare. Missa inte chansen att vara med och skapa morgondagens arbetsplats!

Digitalt i all ära, men inget slår det fysiska mötet - därför är Personal & Chef rätt för er

Affärer & långvariga relationer

Ni vill skapa fler affärsmöjligheter för ert företag. Idag sker en stor del av interaktioner med kunder digitalt. Genom att träffa potentiella kunder fysiskt sticker ni ut ur mängden då ni skapar personliga relationer samtidigt som ni visar era produkter. Detta skapar en unik arena för affärer.

Mätbar ROI

Via våra tekniska lösningar ser du enkelt hur mycket du fick ut av ditt deltagande på Personal & Chef genom mätbara leads. Enkelt och vettigt!

Rätt personer

På Personal & Chef möter du mängder av värdefulla kontakter och potentiella kunder. Här kan ni utöka er databas och bygga nya affärsrelationer.

Spara tid!

Vi vet att ni i er yrkesroll har begränsat med tid. Därför har vi maxat två dagar för att ni ska ha tid till att delta på en viktig mässa men också inte missa alltför mycket i ordinarie schema.

Vad säger utställarna?

FAQ

Kort om Personal & Chef

Personal & Chef är Nordens största mötesplats för alla som leder och utvecklar personal.

5-6 februari 2025, Kistamässan, Stockholm.

  • Utbildning & digital lärande
  • Rekrytering & bemanning
  • HR Tech
  • Företagstjänster
  • Personalförmåner
  • Kontorslösningar
  • Friskvård & hälsa

Det betyder att alla besökare får en så kallad Smart Badge som namnbricka. Den är utrustad med ett chip som gör att besökare kan scanna en läsare i varje monter och få information om det utställande företaget.

Detta gör det enkelt för utställare att samla in kontaktuppgifter under mässan. Varken papper, penna eller visitkort behövs utan dessa uppgifter kan ni som utställare ta del av efter mässan. Våra olika EasyGo-paket har olika innehåll gällande denna teknik, läs mer om EasyGo-paketen här.

Boka monter

För information om lediga monterplatser, vänligen kontakta Sales Executive Olivia Casbolt, 08 506 650 89, olivia.casbolt@easyfairs.com

Golvyta, grundavgift, vita väggar, matta, ett eluttag 220V, en spotlight per fyra kvm, städning samt företagsnamn och monternummer i utställarlistan.

Kontakta Olivia Casbolt på 08-506 650 89 eller olivia.casbolt@easyfairs.com för information eller läs mer om våra EasyGO-paket här.

Kontakta Olivia Casbolt, olivia.casbolt@easyfairs.com eller 08-506 650 89, för att ta del av hallplanen och se vilka montrar som finns kvar.

Självklart vill vi att du som har ett nystartat företag eller ett mindre företag ska få chansen att möta rätt personer. I mässhallen har vi därför ett Start up-område för nystartade företag och mindre leverantörer till förmånliga priser. Kontakta Sales Executive Olivia Casbolt, olivia.casbolt@easyfairs.com eller 08-506 650 89, för mer information.

När utställarlistan för 2025 är live hittas den i menyn under “För besökare”.

Absolut!

För mer information, kontakta Olivia Casbolt på olivia.casbolt@easyfairs.com eller 08-506 650 89.

En interaktiv och kreativ monter sticker ut

Personal & Chef i siffror

Besökare

2023 års mässa hade 2191 unika besökare. De gjorde tillsammans 2534 besök under mässans två dagar.

27% HR-titlar (HR-chef, HRBP, HR-strateg osv)

25% Chefer

12% VD/ägare

36% Övrigt (rekrytering/bemanning, Peaople & Culture, ekonom, payroll, affärsutvecklare m.m.)

21% Tjänster

21% Konsult

7% Rekrytering/bemanning

7% Tillverkning/produktion

6% Vård/omsorg/hälsa

5% Handel/försäljning

5% IT/tech

4% Kommun/region/statlig myndighet

24% Övrigt

85% av besökarna arbetar inom privat sektor, 15% inom offentlig sektor.

85% hade rekommenderat mässan till en vän eller kollega.

64% spenderar mer än fyra timmar på mässan.

85% av besökarna uppger att de var mycket nöjda eller nöjda med helhetsupplevelsen av mässan.

Utställare

95% av utställarna skulle rekommendera eventet till en vän eller kollega.

95% av utställarna uppger att helhetsupplevelsen av mässan var bra eller mycket bra.

73% uppger att de vill ställa ut på mässan igen.

Vi kör tillsammans igen!

Den 27-28 september 2023 går Personal & Chef parallellt med Ekonomi & Företag, årets viktigaste mötesplats för ekonomer och företagare, igen. Vilken nytta kan du dra av detta som utställare på Personal & Chef?

Hela ledningsgruppen på plats

Ekonomi & Företag besöks årligen av ett stort antal intressanta titlar så som ekonomichef, ekonomiansvarig, ägare och vd, löne- och personaladministratör, CFO, budgetchef och redovisningschef. Detta gör att hela ledningsgruppen kan befinna sig i mässhallen samtidigt.

Utrymme för att hitta nya partners

Genom att Ekonomi & Företag går under samma tak kompletterar de också med ett stort antal utställare. Detta skapar tillfällen för ytterligare nätverkande och nya partnerskap som kan gynna er organisation.

Fler kvalitativa besökare

I och med de två parallella mässorna kommer besökarna kunna ta del av ett ännu större och mer relevant seminarieprogram än tidigare. Detta kommer generera fler kvalitativa besökare med bättre flöden i hela mässhallen.

Personal & Chef - Ekonomi & Företag - Mingel-58

Intresserad av att ställa ut?

Scroll to Top