Är ni pusselbiten som saknas?

På Personal & Chef fokuserar vi på de element som måste finnas på plats för att skapa en blomstrande organisation med fokus på välbefinnandeHär välkomnar vi HR och ledare som vill utveckla sig själva och sina team; som vill utforska vilken typ av ledarskap och teknik som behövs för att navigera och driva förändring i ett hybridlandskap. 

För att göra detta fokuserar vi på de tre T:na Tillit, Tekniska lösningar och Teamwork. Vi dyker in alla aspekter av medarbetarresan; allt från rekrytering, onboarding, lärande och psykisk/fysisk hälsa till engagemang, motivation, tillhörighet och så mycket mer.

Du som utställare kan vara med och skapa morgondagens arbetsplats, då vi samlar landets beslutsfattare under ett och samma tak.

Digitalt i all ära, men inget slår det fysiska mötet
- därför är Personal & Chef rätt för er

Affärer & långvariga relationer

Ni vill skapa fler affärsmöjligheter för ert företag. Idag sker en stor del av interaktioner med kunder digitalt. Genom att träffa potentiella kunder fysiskt sticker ni ut ur mängden då ni skapar personliga relationer samtidigt som ni visar era produkter. Detta skapar en unik arena för affärer.

Mätbar ROI

Via våra tekniska lösningar ser du enkelt hur mycket du fick ut av ditt deltagande på Personal & Chef genom mätbara leads. Enkelt och vettigt!

Rätt personer

På Personal & Chef möter du mängder av värdefulla kontakter och potentiella kunder. Här kan ni utöka er databas och bygga nya affärsrelationer.

Spara tid!

Vi vet att ni i er yrkesroll har begränsat med tid. Därför har vi maxat två dagar för att ni ska ha tid till att delta på en viktig mässa men också inte missa alltför mycket i ordinarie schema.

Kort om Personal & Chef

Personal & Chef är Nordens största mötesplats för alla som leder och utvecklar personal.

28-29 september 2022, Kistamässan, Stockholm.

  • Utbildning & digital lärande
  • Rekrytering & bemanning
  • HR Tech
  • Företagstjänster
  • Personalförmåner
  • Kontorslösningar
  • Friskvård & hälsa

Det betyder att alla besökare får en så kallad smartbadge som namnbricka. Den är utrustad med ett chip som gör att besökare kan scanna en läsare i varje monter och få information om det utställande företaget.

Detta gör det enkelt för utställare att samla in kontaktuppgifter under mässan. Varken papper, penna eller visitkort behöver utan dessa uppgifter kan ni som utställare ta del av efter mässan. Våra olika EasyGo-paket har olika innehåll gällande denna teknik, läs mer om EasyGo-paketen här.

Boka monter

För mer information, vänligen klicka på knappen “Ja, kontakta mig!” nedan eller kontakta Olivia Casbolt, säljansvarig, 08 506 650 89, olivia.casbolt@easyfairs.com

Golvyta, grundavgift, vita väggar, matta, ett eluttag 220V, en spotlight per fyra kvm, städning samt företagsnamn och monternummer i utställarlistan.

Kontakta Senior Sales Executive Olivia Casbolt på 08-506 650 89 för mer information eller läs mer om våra EasyGO-paket här.

Kontakta Senior Sales Executive Olivia Casbolt 08-506 650 89 för att ta del av hallplanen och se vilka montrar som finns kvar.

Självklart vill vi att du som har ett nystartat företag eller ett mindre företag ska få chansen att möta rätt personer. I mässhallen har vi därför ett Start up-område för nystartade företag och mindre leverantörer till förmånliga priser. Gör en intresseanmälan för mer information.

Absolut!

För mer information, kontakta Olivia Casbolt på 08-506 650 89 eller olivia.casbolt@easyfairs.com

En interaktiv och kreativ monter sticker ut

Vad säger utställarna?

Personal & Chef i siffror

Besökare

79% Privat tjänstesektor
13% Offentlig sektor
8% Tillverkande industri

16% VD/ägare
11% HR-chef/personalansvarig
19% Övrig HR-titlar
8% Chef offentlig sektor
3% Rekryterare
5% Marknads-/ säljchef
28% Övrig chef
10% Övriga titlar

78% Gå på seminarier
47% Få ny kunskap genom utställarna
87% Ta del av nyheter och ny inspiration
44% Nätverka
27% Hitta nya produkter/leverantörer

58% Mer än fyra timmar
34% Två till fyra timmar
6% En till två timmar 
2% Mindre än en timme

Resultatet från enkäterna som skickades ut efter Personal & Chef Stockholm (februari) 2020 visar att 72% av besökarna beslutar eller påverkar inköp.

91% av besökarna uppgav de var mycket nöjda eller nöjda med deras totala mässupplevelse.

95% av besökarna uppgav att de är intresserade av att besöka mässan igen när den arrangeras nästa gång.

95% av besökarna skulle rekommendera Personal & Chef till en vän eller kollega.

Hela 83% av besökarna från föregående år ville träffas fysiskt inför december 2021

Utställare

90% av utställarna är nöjda eller mycket nöjda med sitt deltagande.

87% av utställarna skulle rekommendera eventet till en vän eller kollega.

85% av utställarna gav helhetsupplevelsen av mässan betyget mycket bra eller bra.

70% av utställarna tycker att Personal & Chef är ett event där de måste närvara.

Vi kör tillsammans igen!

Den 28-29 september 2022 går Personal & Chef parallellt med Ekonomi & Företag, årets viktigaste mötesplats för ekonomer och företagare, igen. Vilken nytta kan du dra av detta som utställare på Personal & Chef?

Hela ledningsgruppen på plats

Ekonomi & Företag besöks årligen av ett stort antal intressanta titlar så som ekonomichef, ekonomiansvarig, ägare och vd, löne- och personaladministratör, CFO, marknadschef, budgetchef, finanschef och redovisningschef. Detta gör att hela ledningsgruppen kan befinna sig i mässhallen samtidigt.

Utrymme för att hitta nya partners

Genom att Ekonomi & Företag går under samma tak kompletterar de också med ett stort antal utställare. Detta skapar tillfällen för ytterligare nätverkande och nya partnerskap som kan gynna er organisation.

Fler kvalitativa besökare

I och med de två parallella mässorna kommer besökarna kunna ta del av ett ännu större och mer relevant seminarieprogram än tidigare. Detta kommer generera fler kvalitativa besökare med bättre flöden i hela mässhallen.

Utställare Personal & Chef

Intresserad av att ställa ut?

Scroll to Top